Хайрын тухай шүлэг

Нууцлаж явсан жилүүдийнхээ сэтгэлийг нээгээч хайрт минь

Нулимсан дусал солонгоруулан алаг нүдийг чинь бүрхжээ

Нандин ариун мөрөөдөл чинь зэрэглээ болон замхарав уу

Надад гэрэл гэгээ бэлэглэсэн атлаа оороо чи бүүдийв уу...

Он жилүүд ирсээр л он жилүүд одсоор л одоо ч би чамдаа хайртай хэвээр шүү!!!



Цул эрдэнэ мэт сэтгэлтэй нэгэн байхад

Чулуун зурхтэнүүд ч бас бий шүү

Цор ганцаар явахаас залхах цаг ирнэ дээ

Цугтаа хоюулаа нэг л хүн шиг явахсан



Харлачих вий зvрх нь гэж би шимшрэнэ

Алдарчих вий итгэл нь гэж би хичээнэ

Хєрчих вий сэтгэл нь гэж би зовнино
Хайртай гэж хэлэхээ мартахгvй юм шvv чамдаа



Чамайгаа харах гэж тосдог байсан замаараа

Чамтайгаа хvvгээ хєтлєлцєєд алхах би жаргалтай

Энэ замын эхлэл чиний минь хайранд бий

Эцэс тєгсгєл нь харин миний зvрхэнд бий

Би чамдаа хайртай







Чамд зориулсан бүхэн ус адил үл тогтох

Чамд зориулсан бүхэн ус адил үл харагдах

Чамд зориулсан бүхэн ус адил үл үхүүлэх

Чамд зориулсан бүхэн ус адил үл амьдруулах

Чиний явсан зам ус адил хаашаа одох нь үл мэдэгдэх

Чиний үлдээсэн мөр ус адил маргааш ширгэх

Чиний гайхам харц ус адил үер буулгах

Чиний ялдам инээд ус адил багтаж ядан цалгих....



Чиний бүхэн ус адил үл таагдах

Чиний бүхэн ус адил үл хөдлөх

Чиний бүхэн ус адил үл арилах

Чиний бүхэн ус адил үл үлдэх....





элмээр байгаа үгсийнхээ түрүүчээс нутгынхаа хэдэн шувуудад дайчихья

Хэмнэл хурдан лугших зүрхныхээ цохилтыг цэнхэр хурын дусалаар дамжуулчихья

Халуун дулаахан янагын үнсэлтээ хаварын намуухан хатирч салхисаар илгээчихье

Харин би чамдаа хайртай гэдэг нандин үгсэээ өөрөө очиж байгаа хэлнээ хүлээгээрэй хайрт минь



Нүдээ аниад намайг бод гоё байгаа биз

Зүрхээн дараад зүүдэлж хоно жаргалтай байгаа биз

Боломжтой бол надруу залга би байж л таараа

Боломжгүй бол msg бич би уншиж л таараа



Яргуй зуусаар цэгээн тогоруу өмнөөс ирхэд

Яруу найраг шиг өвлийн үдшээр болзоонд зогсоно

Бидэрт үсний тунгалаг толионд шувууд дуулж

Би чамд хайртай гээд түгдэрсэн үгс шугуйд төөрнө

Би чамд хайртай гэж модон дээр бичвэл арилна

Би чамд хайртай гэж цасан дээр бичвэл хайлна

Би чамд хайртай гэж сэтгэлд чинь бичмээр байна…



Бодол нас 2 хүрэлцэхгүй

Болзоо үнсэлт 2 мундахгүй

Ертөнц дээр агуу их хайр хязгааргүй авч

Ерөөс ганц чамд дуралдагийн учир энэ лав Залуу нас байх…



Асар тэнгэрийн түмэн оддоос чамайгаан л би асууя

Анирлаж тэд намайг зүүдний ертөнцөөр ханатал минь аялуулаг

Хүсэл мөрөөдөлөө тэнд л биелүүлж зөвхөн чамайгаа л хармаар байх юм

Хүний энэхэн цэнхэрхэн хорвоод дэндүү их хайртай ганцхан чамдаа амраг минь

Зүүдэнд чинь би ирээд буцна

Зөөлөн үг хэлээд буцна

0 сэтгэгдэлтэй:

Post a Comment